My profile
My profile
Academyexpand_more
For jobsøgendeexpand_more
For virksomhederexpand_more
Find medarbejdereexpand_more
Kompetenceudviklingexpand_more
Bliv en mere attraktiv arbejdsgiverexpand_more
Hvorfor Academic Work?expand_more
Guidesexpand_more
Om osexpand_more
Om Academic Workexpand_more
Bliv en del af Academic Workexpand_more
CSR og miljøexpand_more
Vilkårexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Søgeresultater
Opslag-ID: 15103636

Koordinator til international virksomhed!

AASTED ApS

Aasted er på en spændende vækstrejse, og du har nu mulighed for at blive en del af den internationale markedsledende virksomhed. Har du sans for teknik, og brænder du for at give den bedst mulige kundeoplevelse? Motiveres du af en varierende arbejdsdag i et miljø med højt til loftet? Så er det muligvis dig, vi leder efter til at blive Aasteds næste Tekniske Koordinator. Vores rekruttering er løbende, så send din ansøgning i vores retning allerede i dag!

Ansøg her!

Virksomhed: AASTED ApS

Lokation: Farum

Jobkategori: Sales

Omfang: Fuldtid

Startdato: Hurtigst Muligt

Opgavetype: Rekruttering

Om stillingen

Aasted er et bæredygtigt, dansk familieejet firma som er en verdensomspændende markedsledende producent af produktionsløsninger inden for chokolade-, bageri- og konfektureindustrien. Hos Aasted værdsætter de en flad arbejdsstruktur, hvor inputs og kreative ideer fra medarbejderne er mere end velkomne. I stillingen som Teknisk Koordinator vil du blive en del af et dedikeret, socialt og mindre team, hvor fokus er på at løfte i flok. Derfor vil du også få mulighed for at sætte dit eget præg samt spille en vigtig rolle i afdelingen.

Du vil i denne rolle være med til at sikre positive kundeoplevelser, i samarbejde med dine kolleager, ved at bidrage til planlægning og afsætningen af de forskellige service aktiviteter Aasted tilbyder. Du vil også beskæftige dig med prissætning og udarbejdesle af tilbud på reservedele samt en række andre diverse ad hoc-opgaver.

Da Aasted er i kæmpe vækst, vil du som Teknisk Koordinator have en hverdag med fart over feltet og mange bolde i luften. Det er derfor essentielt, at du er omstillingssparat og trives i at to arbejdsdage aldrig er ens. Du vil i rollen have en masse kontakt både med nye- såvel som essisterende kunder samt fysisk kontakt med dine kolleager. Derfor er det vigtigt at du trives i samarbejde og kontakt med andre.

Du bliver tilbudt

  • At være en værdifuld del af en markedsledende virksomhed i rivende vækst.
  • Sociale events med dine kolleager.
  • En sund kantine drevet af Meyers Kantine.
  • At bliver en del af en virksomhed med stort fokus på bæredygtighed.
  • Årlige udviklings kurser

Arbejdsopgaver

  • Udarbejde tilbud til nye og eksisterende kunder
  • Proaktivt arbejde med salg af reservedele, ordrebehandling og tilbudsgivning
  • Bidrage til planlægningen og afsætning af Aasteds service-aktiviteter
  • Behandling af kundehenvendelser samt efterfølgende opfølgninger
  • Teknisk rådgivning og vejledning af reservedele til produktionsmaskiner til kunderne
  • Generelle koordineringsopgaver på tværs mellem firmaet og kunder
  • Diverse ad hoc-opgaver

Vi søger dig som

  • Trives i en hverdag med fart over feltet.
  • Min. 2-3 års erfaring i lignende stilling.
  • Har kendskab til Axapta eller lign. ERP-system.
  • Har interesse for og flair for teknik samt tekniske løsninger
  • Har stærke kommunikative evner på engelsk både skriftligt og mundtligt.

Det er en fordel, hvis du har

  • Har en teknisk uddannelsesbaggrund
  • Har en god salgs- og forretningsforståelse
  • Tidligere erfaring med salg af reservedele

For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:

  • Selvkørende
  • Udviklingsorienteret
  • Omstillingsparat
  • Resultatorienteret

Vores rekrutteringsproces

Denne rekrutteringsproces varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.

Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er gået videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rigtige talent til den rigtige stilling, for at muliggøre ligestilling, mangfoldighed og en retfærdig proces.

AASTED ApS

I mere end 100 år har Aasted været markedsleder inden for udstyr og faciliteter til chokoladeproduktion over hele verden. I porteføljen af kunder er både mindre lokale, samt flere af verdens største globale FMCG-aktører. Den danske familieejede virksomhed har altid været drevet af passion for innovation og at skubbe grænser.

Aasted har bæredygtighed i fokus med strategisk vejledning ud fra de tre 'P'er: People, Planet and Profit, hvilket opfordrer dem til at tage en holistisk tilgang til værdiskabelse. De har en "passion for mennesker" og stræber løbende efter at være en inkluderende og fleksibel arbejdsplads med blandt andet gode udviklingsmuligheder, hjemmearbejde, gode barselsordninger, sociale arrangementer og en god kantine. Aasted er konstant i vækst og derfor er en dagligdagen aldrig kedelig eller stillestående.

Bliv direkte rekrutteret til AASTED ApS

Gennem denne stilling bliver du rekrutteret direkte til vores kunde. Du kan bare læne dig tilbage, mens vi sørger for hele ansøgningsprocessen.

Happy group icon

Har du spørgsmål til stillingen?

Alfheidur Bjarnadottir eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare alfheidur.bjarnadottir@academicwork.dk Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: 15103636

Ansøg her!