Young Professional Attraction Index

Hvert år gennemfører Academic Work en undersøgelse, som vi kalder Young Professional Attraction Index (YPAI), hvor vi kortlægger, hvad der tiltaler og tiltrækker young professionals, når de skal vælge arbejdsgiver. På denne side har vi samlet alle rapporter, information om undersøgelsen, og hvordan YPAI kan hjælpe dig og din virksomhed med at blive bedre til at tiltrække og udvikle morgendagens arbejdsstyrke.

Download rapporterne

Siden 2018 har vi gennemført Young Professionals Attraction Index. Formålet med undersøgelsen er at hjælpe arbejdsgivere med at forstå, tiltrække og udvikle morgendagens arbejdsstyrke - young professionals. Derfor er vores indsigter tilgængelige og gratis for alle. Se resultaterne fra de andre år og find ud, hvordan du kan blive en endnu mere attraktiv arbejdsgiver.

Ny! YPAI 2020 del 1: De mest attraktive arbejdsgivere.
Ny! YPAI 2020 del 2: Det vigtigste ved valg af arbejdsgiver.
Ny! YPAI 2020 del 3: Sådan bliver du en attraktiv arbejdsgiver.

YPAI 2019
YPAI 2018

Skræddersyet præsentation for din virksomhed

Ønsker du en skræddersyet præsentation af YPAI 2020 for ledere og medarbejdere i din virksomhed? Vores YPAI-eksperter præsenterer gerne YPAI-resultaterne tilpasset din virksomheds specifikke behov, giver dig værdifulde tips og fortæller dig mere om morgendagens arbejdsstyrke - young professionals.

Hvad I får i en skræddersyet præsentation:

  • En præsentation og analyse af resultatet
  • Resultater inden for specifikke arbejdsområder - for eksempel IT, teknik eller økonomi
  • Praktiske tips og diskussioner om målgruppen og hvordan I bliver en mere attraktiv arbejdsgiver

Er I med på top 25-listen? Tillykke! Vi kan præsentere dine resultater, og du får muligheden for at sammenligne dig selv med tre andre arbejdsgivere på listen.

Læs mere og tilmeld dig her

Om undersøgelsen

Young Professional Attraction Index udføres i samarbejde med Kantar Gallup og måler arbejdsgivernes attraktivitet blandt målgruppen young professionals - studerende og akademikere i begyndelsen af deres karriere. Undersøgelsen er unik i forhold til lignende undersøgelser, da målgruppen i en forundersøgelse selv definerer svaralternativerne til undersøgelsen.

Læs mere om undersøgelsen
Del artikel