My profile
My profile
Academyexpand_more
For jobsøgendeexpand_more
For virksomhederexpand_more
Find medarbejdereexpand_more
Kompetenceudviklingexpand_more
Bliv en mere attraktiv arbejdsgiverexpand_more
Hvorfor Academic Work?expand_more
Guidesexpand_more
Om osexpand_more
Om Academic Workexpand_more
Bliv en del af Academic Workexpand_more
CSR og miljøexpand_more
Vilkårexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Søgeresultater
Opslag-ID: 15103967

Studiejob - Receptionist (4 timer hver anden uge)

Er du et naturtalent når det kommer til at yde exceptionel kundeservice? Og har du lyst til at bruge og dygtiggøre dine danske og engelske sprogkundskaber hos en af verdens største virksomheder? Så er du muligvis den receptionist, som Academic Work søger.

Ansøg her!

Lokation: København

Jobkategori: HR / Kontor / Administration

Omfang: Deltid, 4 timer hver anden uge + mulighed for ekstra vagter til ferieafløsning

Startdato: 1. juni 2024

Opgavetype: Konsulent

Om stillingen

Du vil arbejde i receptionen på kundens nordiske hovedkontor, hvor du vil være ansigtet udadtil og tage imod gæster. Der vil være forskellige opgaver i receptionen, men vigtigst af alt er, at du tager imod, viser vej og tilbyder din hjælp til gæsterne som træder ind ad døren. Stillingen vil kunne kombineres med dine studier, hvilket betyder, at der tages højde for undervisning og eksamensperioder. Som udgangspunkt bliver der lavet vagtplan en måned frem og kun hvis der er sygdom, vil du blive indkaldt med kort varsel. Udenfor ferieperioderne vil din vagtplan typisk indeholde en vagt hver anden uge på 4 timer fordelt i tidsrummet 12:00 - 16:00. I ferieperioder og ved sygdom vil der være mulighed for flere timer.

OBS! Det er en forudsætning for at komme i betragtning til stillingen, at du er tilgængelig for at arbejde i sommerperioden, juli og august. Der vil være mulighed for at tage korte ferier i juli og august, men med koordinering sammen med resten af teamet.

Arbejdsopgaver

  • Dine arbejdsopgaver omfatter receptionistarbejde, administrative og uventede ad hoc-opgaver. Du vil skulle løse udfordringer, som kræver at du altid har løsnings- og kundeservicebillerne på, for at kunne give gæsten en god oplevelse og professionel betjening.

Vi søger dig som

  • Er i gang med din bachelor eller kandidat
  • Taler og skriver flydende dansk og engelsk
  • Har et højt serviceniveau
  • Besidder gode IT-kundskaber Som person er du:
  • Serviceminded og imødekommende overfor nye mennesker
  • Positiv og har en god udstråling
  • Fleksible og omstillingsparat
  • God til at samarbejde med andre
  • Problemløser og tager positivt imod udfordringer
  • Præsentabel, og har det fint med at indleve virksomhedens dresscode politik

Vores rekrutteringsproces

Denne rekrutteringsproces varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.

Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er gået videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rigtige talent til den rigtige stilling, for at muliggøre ligestilling, mangfoldighed og en retfærdig proces.

Bliv en del af Academic Work

Som konsultent hos Academic Work tilbyder vi et væld af karrieremuligheder, opbygger dit netværk og skaber værdifulde kontakter for fremtiden. Du får en Consultant Manager, som støtter og hjælper dig hele vejen

Læs mere om Academic Work
Happy group icon

Har du spørgsmål til stillingen?

Sarah De La Porte eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare sarah.porte@academicwork.dk Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: 15103967

Ansøg her!