My profile
My profile
Academyexpand_more
For jobsøgendeexpand_more
For virksomhederexpand_more
Find medarbejdereexpand_more
Kompetenceudviklingexpand_more
Bliv en mere attraktiv arbejdsgiverexpand_more
Hvorfor Academic Work?expand_more
Guidesexpand_more
Om osexpand_more
Om Academic Workexpand_more
Bliv en del af Academic Workexpand_more
CSR og miljøexpand_more
Vilkårexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Søgeresultater
Opslag-ID: 15104719

Dynamics 365 udvikler søges til stor dansk virksomhed!

Er du klar til at forme fremtidens finansielle teknologilandskab? Som Dynamics 365 udvikler får du muligheden for at arbejde med innovative CRM/CE-løsninger i et støttende og tværfagligt miljø. Ansøg nu, da vi har løbende rekruttering.

Ansøg her!

Lokation: København

Jobkategori: IT

Omfang: Fuldtid

Startdato: ASAP

Opgavetype: Konsulent

Andre: Mulighed for hjemmearbejde

Om stillingen

Som Dynamics 365 Udvikler vil du blive en central del af et dedikeret team af erfarne kolleger, der arbejder med at udvikle banebrydende CRM/CE-løsninger. Dette arbejde indebærer et tæt tværfunktionelt samarbejde med kunder og kolleger på tværs af alle afdelinger, hvilket giver dig mulighed for at opnå en dybdegående forståelse af kundernes behov og forretningsprocesser. Dette er en ideel mulighed for at påvirke og forme fremtidens finansielle teknologilandskab. Du vil blive en del af en kultur, hvor teamwork, sammenhold og ekspertise er i højsædet. Derudover, prioriteres personlig og faglig udvikling højt, hvor der investeres betydelige ressourcer i din kontinuerlige læring.

Arbejdsopgaver

  • Omsætte forretningskrav til værdiskabende løsninger som herefter konfigureres i Microsoft Dynamics 365 (Sales og Customer Service) og Power Platform (inkl. PowerBI, Power Automate, Power Apps, m.fl.)
  • Bidrage til tværfunktionelt samarbejde omkring kunder på tværs af alle afdelinger.

Vi søger dig som

  • Erfaring med konfigurering og udvikling af løsninger i PowerPlatform/Dynamics365
  • Erfaring med at omsætte forretningskrav til konkrete løsninger
  • Du er videbegærlig og opsøgende
  • Du behersker dansk og engelsk flydende, både mundtligt og skriftligt Erfaring fra den finansielle sektor er ønskelig, men ikke et krav.

Vores rekrutteringsproces

Denne rekrutteringsproces varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.

Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er gået videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rigtige talent til den rigtige stilling, for at muliggøre ligestilling, mangfoldighed og en retfærdig proces.

Bliv en del af Academic Work

Som konsultent hos Academic Work tilbyder vi et væld af karrieremuligheder, opbygger dit netværk og skaber værdifulde kontakter for fremtiden. Du får en Consultant Manager, som støtter og hjælper dig hele vejen

Læs mere om Academic Work
Happy group icon

Har du spørgsmål til stillingen?

Sarah De La Porte eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare sarah.porte@academicwork.dk Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: 15104719

Ansøg her!