Søgeresultater
Opslag-ID: KD3X3O
Philip Morris International

Compensation & Benefits Specialist til Philip Morris International

Er du en erfaren Compensation & Benefits Specialist med solid viden om det nordiske marked, særligt Danmark og Sverige? Trives du i et højt tempo, hvor du får stor indflydelse og spiller en central rolle i en virksomhed midt i en historisk transformation? Så har du nu muligheden for at blive en del af Philip Morris’ operationelle HR-team i Danmark.

Philip Morris International

København eller Silkeborg

Snarest muligt

Fuldtid, Fuldtid

Rekruttering

Mulighed for hjemmearbejde

Om stillingen

På vegne af Philip Morris søger Academic Work en Compensation & Benefits Specialist til at styrke HR Operations-teamet med ansvar for de nordiske lande. I rollen får du en nøglerolle i eksekveringen og administrationen af komplekse Compensation & Benefits-programmer på tværs af Norden (Danmark, Sverige, Norge og Finland), med særligt fokus på integrationen mellem Philip Morris og Swedish Match. Du vil arbejde operationelt med C&B-området, herunder sikre compliance med lovgivning og kollektive overenskomster, administrere pensionsordninger og understøtte implementeringen af centrale C&B-initiativer. Arbejdsrammen er dynamisk, foranderlig og præget af høj kompleksitet, bl.a. pga. integrationen af flere juridiske enheder med både white collar- og blue collar-medarbejdere samt håndtering af ældre pensionsordninger og fonde. Du får samtidig rige muligheder for at forme din egen karriere og udvikle dig i et globalt miljø. Arbejdsstedet er enten København eller Silkeborg, med mulighed for op til tre dages hjemmearbejde om ugen.

Du bliver tilbudt

  • En global karrierevej med stærke muligheder for international udvikling og mobilitet.
  • Muligheden for at få reel indflydelse i en virksomhed, der gennemgår en historisk transformation mod en røgfri fremtid.
  • Et dynamisk og tempofyldt miljø med stort læringspotentiale og spændende projekter.
  • En hybrid arbejdsmodel, der giver fleksibilitet i hverdagen.
  • Frihed under ansvar.
  • Gode medarbejderfordele.
  • Et inspirerende og inkluderende arbejdsmiljø med kollegaer, der vægter læring og resultater.

Arbejdsopgaver

Som Compensation & Benefits Specialist vil du have ansvar for den operationelle eksekvering og administration af C&B-programmer i Norden. Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Vedligeholdelse og implementering af centrale C&B-initiativer fra PMI/Swedish Match samt sikring af tilpasning til lokal lovgivning og kollektive overenskomster
  • Administration af ældre pensionsordninger, herunder både internationale og lokale executive-ordninger, samt koordinering af forhold relateret til legacy Swedish Match fonde (profit-sharing og pensionsfonde)
  • Funktion som Subject Matter Expert på C&B i relation til lokale overenskomster i Danmark og Sverige, og rådgivning af HR og ledelse
  • Kontakt til ekstern lønpartner og internt payroll-team i Polen ved eskaleringer og sikring af korrekt afspejling af benefits på lønsedler
  • Sikring af compliance med C&B-politikker, procedurer og lokal lovgivning, inkl. håndtering af interne og eksterne audits
  • Samarbejde med eksterne leverandører samt administration af budgetter og fakturaer relateret til medarbejderfordele
  • Kommunikation af C&B-programmer til medarbejdere og support ved C&B-relaterede spørgsmål

Vi søger dig, som

  • Har minimum 2 års erfaring med Compensation & Benefits management i en større organisation.
  • Har dybdegående kendskab til danske og svenske C&B-regler og lovgivning, inkl. kollektive overenskomster.
  • Har erfaring med administration af pensionsordninger og indsigt i kompleksiteten mellem white collar- og blue collar-ordninger.
  • Behersker dansk og engelsk flydende, både skriftligt og mundtligt.
  • Trives i et højt tempo med mange parallelle projekter og skarpe deadlines.

Det er en fordel, hvis du har

  • Erfaring med C&B i det norske og finske marked.
  • Erfaring med administration af ældre pensionsordninger og/eller fonde.
  • En økonomisk forståelse (financial literacy) og gerne kendskab til lønadministration eller regnskab.
  • Erfaring med HRIS/HRM-systemer, fx SuccessFactors.
  • Kendskab til et andet skandinavisk sprog udover dansk.
  • En relevant uddannelse inden for HR, Business Administration eller lignende.

For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:

  • Målrettet
  • Ordentlig
  • God under pres
  • Bestemt
  • Forandringsorienteret

Vores rekrutteringsproces

Rekrutteringsprocessen varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.

Vores udvælgelsesproces er løbende, og annoncen kan blive lukket, inden rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi går videre til næste fase. Processen inkluderer to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rette talent til den rette stilling og sikre ligestilling, mangfoldighed og en fair proces.

Vi gør opmærksom på, at vi går ind i juleperioden med flere feriedage og helligdage. Derfor forventer vi, at den resterende del af processen genoptages i begyndelsen af januar 2026, når alle er tilbage fra ferie.

Philip Morris International

Philip Morris International (PMI) er en global virksomhed i hastig transformation med én klar mission: at skabe en røgfri fremtid. Med mere end 79.000 medarbejdere på verdensplan arbejder de dedikeret på at udvikle, producere og levere innovative røgfri alternativer, der kan erstatte traditionelle cigaretter til gavn for forbrugere og samfund. Swedish Match, som er blevet en del af PMI, har i mere end 200 år været en førende aktør i Norden. Sammen driver de en ambitiøs rejse mod at skabe en røgfri fremtid i regionen. I Norden er de omkring 1.600 medarbejdere fordelt på Sverige, Danmark, Finland og Norge, der alle arbejder tæt sammen på tværs af funktioner og markeder. Hos PMI bliver du en del af en organisation, der værdsætter partnerskab, innovation og ansvarlighed. De tilbyder en inkluderende kultur, hvor udvikling, læring og samarbejde står centralt, og hvor du får mulighed for at påvirke både din egen karriere og virksomhedens fremtid.

Bliv direkte rekrutteret til Philip Morris International

Til denne stilling vil du blive ansat direkte af virksomheden. Denne rekrutteringsproces varetages af Academic Work.

people talking in front of computers

Har du spørgsmål til stillingen?

Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte rekrutteringsafdelingen på info@academicwork.dk. Angiv venligst opslags-ID'et i din e-mail: KD3X3O

Psykiatri Plus A/S

Studentermedhjælper søges til Psykiatri Plus A/S

Psykiatri Plus A/S

Stationsparken 37, Glostrup

Deltid

Rekruttering

for 21 timer siden

Philip Morris International

Compensation & Benefits Specialist til Philip Morris International

Philip Morris International

København eller Silkeborg

Fuldtid

Rekruttering

for 22 timer siden

Academic Work Denmark A/S

Junior Account Managers til Academic Work I København

Academic Work Denmark A/S

København, Danmark

Fuldtid

Rekruttering

for 1 uge siden

Steripolar AB

Salgs - og Udbudskoordinator hos Steripolar

Steripolar AB

Taastrup

Fuldtid

Rekruttering

for 1 uge siden

SAMSUNG ELECTRONICS

Analytisk Key Account Manager søges til Samsung

SAMSUNG ELECTRONICS

Ballerup

Fuldtid

Konsulent

for 2 uger siden

BrightAnalytics Nordics AB

Account Executive (SaaS/Fintech) til BrightAnalytics

BrightAnalytics Nordics AB

Copenhagen

Fuldtid

Rekruttering

for 3 uger siden

Bonliva ApS

Junior Rekrutteringskonsulent – vær med til at vækste Bonliva i Danmark

Bonliva ApS

København

Fuldtid

Rekruttering

for 1 måned siden

JANSSON EL A/S

CTS Teknikere søges til Jansson

JANSSON EL A/S

Vejle

Fuldtid

Rekruttering

for 3 måneder siden

Vil du arbejde med kundeservice i spændende virksomheder i København?

København

Fuldtid

Konsulent

for 4 måneder siden

Vil du arbejde med kundeservice i spændende virksomheder i Århus?

Århus

Fuldtid

Konsulent

for 4 måneder siden