Byg et stærkere employer brand med YPAI

YPAI 2020

Undersøgelsen Young Professional Attraction Index (YPAI) er blevet et uundværligt værktøj for virksomheder og organisationer, der ønsker at lære mere om fremtidens arbejdsstyrke – young professionals. Vi har taget et dybdegående kig på fem organisationer for at spørge, hvad de gjorde for at skille sig ud fra mængden i 2020, og høre, hvad de kan fortælle os om at skabe et stærkt employer brand, der appellerer til denne efterspurgte gruppe i arbejdsmarkedet. Gennemse casestudierne, og lær hvordan du kan opbygge et bedre employer brand med YPAI her.

Nordea

Finansgiganten Nordea spilder ikke tiden. De fokuserer på at give young professionals en flyvende start, og de tilbydes hurtigt chancen for at udvikle sig og vokse sammen med virksomheden og samtidig få værdifuld erfaring. Læs hele casestudiet her, og lær hvordan du også kan lære af indsigterne fra YPAI.

Denne artikel er på dansk.

Læs casestudiet med Nordea

DNV

Når det kommer til at tiltrække fremtidens talenter, tager DNV ingen genveje – young professionals får at vide præcis, hvad de kan forvente, og får chancen for at påvirke deres karrierevej. Læs hele casestudiet her, og lær hvordan du også kan lære af indsigterne fra YPAI.

This article is in English.

Læs casestudiet om DNV

AFRY

Det svenske firma AFRY har opdaget, at klar kommunikation er afgørende, når man rekrutterer og fastholder young professionals. De vil vide, hvem du er, og hvad du kan tilbyde dem som arbejdsgiver. Læs hele casestudiet her, og lær hvordan du også kan lære af indsigterne fra YPAI.

This article is in English.

Læs casestudiet om AFRY

YPAI 2020 rapporter

Undersøgelsen Young Professional Attraction Index (YPAI) har til formål at hjælpe virksomheder og organisationer med at forstå, tiltrække og udvikle morgendagens arbejdsstyrke - young professionals, studerende og nyuddannede i starten af deres karriere.

Læs mere og download rapporterne

Konecranes

Konecranes er blevet en af Finlands mest attraktive arbejdsgivere ved at udvikle et image og employer brand, som viser, hvordan det er at arbejde hos dem gennem sine medarbejdere. Læs hele casestudiet, og lær hvordan du også kan lære af indsigterne fra YPAI.

This article is in English

Læs casestudiet om Konecranes

Northvolt

Selvom det kun har eksisteret siden 2016, har Northvolt hurtigt bygget et stærkt employer brand med et klart og simpelt tilbud omkring et brændende problem for young professionals – chancen for at yde et positivt bidrag til løsning af klimaklisen. Læs hele casestudiet, og lær hvordan du også kan lære af de indsigter, som YPAI tilbyder.

This article is in English

Læs casestudiet om Northvolt
Del artikel