Hjælp os med at blive endnu bedre

Har du modtaget en kundeundersøgelse fra os? Vi udsender løbende undersøgelser for at indsamle vores kunders erfaringer og tanker, og også for at se, om der er noget, vi kan forbedre.

Vi hos Academic Work leder konstant efter måder at udvikle vores forretning på. For at forbedre os på bedste vis er det vigtigt, at vi er enige med dig og andre kunder om, hvordan du oplever og tænker om os. Ved at deltage i undersøgelsen fra os får vi mulighed for at udvikle vores services og service til dig. De korte kundeundersøgelser giver os mulighed for at lære, hvad vi gør godt, og hvad vi kan forbedre.

Det er meget værdsat og værdifuldt for os at være opmærksomme på alles erfaringer og meninger. Ved at bruge disse svar kan vi så udvikle vores forretning, så den bedre matcher de oplevelser, ønsker og forventninger, der bliver efterspurgt. Vi ønsker at være Every Client’s First Choice, og dit input er afgørende for at nå det mål.

Du kan læse mere om de kundeundersøgelser, som Academic Work i øjeblikket kører i samarbejde med MarketDirection her.

Vi udsender to forskellige kundeundersøgelser via MarketDirection:

Trygt og sikkert at dele dine tanker

Det er vigtigt for os, at du føler dig tryg, når du svarer på en undersøgelse, og at du er klar over, at den er fra os. Vi samarbejder med MarketDirection om at sende de tidligere specificerede undersøgelser. MarketDirection er vores persondatabehandler, og de administrerer udsendelser og undersøgelsesresultater. Vi, såvel som MarketDirection, er forpligtet til at følge alle regler fastsat i GDPR.

Del artikel