My profile
My profile
Academyexpand_more
For jobsøgendeexpand_more
For virksomhederexpand_more
Find medarbejdereexpand_more
Kompetenceudviklingexpand_more
Bliv en mere attraktiv arbejdsgiverexpand_more
Hvorfor Academic Work?expand_more
Guidesexpand_more
Om osexpand_more
Om Academic Workexpand_more
Bliv en del af Academic Workexpand_more
CSR og miljøexpand_more
Vilkårexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Søgeresultater
Opslag-ID: 15098887

Accountant til spændende kunde

Kunne du tænke dig at træde ind på et dynamisk kontor, der er tæt knyttet, og hvor der er højt til loftet? Hvis du derudover er skarp til økonomi, kunne du muligvis være den accountant, vi leder efter til en af vores spændende kunder!

Ansøg her!

Lokation: København

Jobkategori: Økonomi / Jura / Indkøb

Omfang: Fuldtid

Startdato: 1. december 2023/1. januar 2024

Opgavetype: Rekruttering

Om stillingen

Vi leder på nuværende tidspunkt efter en accountant til en af vores kunder til deres kontor i Storkøbenhavn. I denne rolle bliver du en del af en international accounting-afdeling, hvor teamet stræber efter høj kvalitet og godt sammenhold. Dit hovedansvar vil være at bogføre og afstemme for en række af virksomhedens internationale selskaber. Derudover ser vi det som vigtigt, at du trives i at kommunikere dagligt med dine kollegaer - både i Danmark og internationalt - da der vil være tilfælde, hvor du skal besvare økonomiske spørgsmål og eventuelle problemstillinger.

Du bliver tilbudt

  • Personlige og professionelle udviklingsmuligheder
  • En arbejdsplads, der værdsætter deres medarbejderes trivsel og velfærd
  • Gode sociale arrangementer og andre aktiviteter
  • Lækker kantineordning
  • Godt fællesskab og sammenhold

Arbejdsopgaver

  • Debitor- og kreditorbogføring
  • Budget og budgetopfølgning
  • Måneds- og kvartalsluk: Afskrivninger, periodiseringer, valuta osv.
  • Momsindberetninger
  • ... og meget andet

Vi søger dig som

  • har relevant erfaring i en lignende stilling i en dansk virksomhed, så de fremlagte arbejdsopgaver kan løses til et acceptabelt niveau
  • har en relevant uddannelse som fx finansøkonom, revisor, økonomiassistent eller er kontoruddannet med speciale i økonomi
  • kan kommunikere på et højt niveau på engelsk (skriftligt og mundtligt) og er minimum en avanceret begynder (A2) på dansk
  • har flair for IT, da der benyttes store ERP-systemer og Excel
  • er bosat i Danmark

Det er en fordel, hvis du

  • kan kommunikere på spansk på et højt niveau (skriftligt og mundtligt)
  • har siddet med Navision tidligere
  • har erfaring med bogholderi på koncernniveau

For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:

  • Struktureret
  • Selvkørende
  • Omstillingsparat
  • Kommunikativ

Vores rekrutteringsproces

Denne rekrutteringsproces varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work.

Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er gået videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rigtige talent til den rigtige stilling, for at muliggøre ligestilling, mangfoldighed og en retfærdig proces.

Husk at tjekke din spammappe, hvis du ikke hører fra os, da vi altid opdaterer alle vores kandidater på vores processer.

Gennem denne stilling bliver du rekrutteret direkte til vores kunde. Du kan bare læne dig tilbage, mens vi sørger for hele ansøgningsprocessen.

Happy group icon

Har du spørgsmål til stillingen?

Mirjeta Ceraja Elmazi eller en af medarbejderne i rekrutteringsafdelingen vil glædeligt besvare mirjeta.elmazi@academicwork.dk Angiv venligst opslag-ID i din e-mail: 15098887

Ansøg her!